Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Štefkine dobrote

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Štefkine dobrote na spletnem mestu stefkinedobrote.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

Ponudnik, upravitelj in lastnik spletne trgovine Štefkine dobrote na spletnem mestu stefkinedobrote.si je podjetje Spletne in druge storitve, Boštjan Kop, s.p., Rdeči Breg – del 1, 2344 Lovrenc na Pohorju, matična številka: 9015710000, Zavezanec za DDV: NE.

Uporabnik je podjetje ali fizična oseba, ki uporablja spletno trgovino na spletnem mestu stefkinedobrote.si.

Avtorske pravice

Vsa vsebina na spletnem mestu stefkinedobrote.si, vključujoč vsebino v spletni trgovini Štefkine dobrote, je avtorsko zaščitena. Logotip, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so last podjetja Spletne in druge storitve, Boštjan Kop, s.p., Rdeči Breg – del 1, 2344 Lovrenc na Pohorju. Prepovedana je uporaba vsebine in slik brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani lastnika spletnega mesta stefkinedobrote.si.

Splošne določbe

  1. Veljavnost splošnih pogojev

Določbe splošnih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja.

Upravitelj spletne trgovine ima pravico do dopolnjevanja in spreminjanja splošnih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani stefkinedobrote.si. Uporabnik se strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo spletne trgovine.

  1. Odgovornost za delovanje in vsebino spletne trgovine

Upravitelj spletne trgovine na spletnem mestu stefkinedobrote.si objavlja le resnične in posodobljene podatke.

Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, opravljene na tem spletnem mestu, ali začasnega nedelovanja spletnega mesta.

Spletna stran vsebuje t.i. piškotke (angl. cookies) za uresničevanja namena  nemotenega delovanja strani in zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje.

Upravitelj lahko po svoji presoji odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu stefkinedobrote.si zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega družba meni, da je nezakonit oziroma škodljiv.

  1. Odgovornost uporabnika

Uporabnik je dolžan uporabljati elektronske storitve v skladu z veljavnimi predpisi in temi splošnimi pogoji. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj račun ter v imenu in za račun tistih poslovnih subjektov, za katere ima v skladu z veljavnimi predpisi pooblastilo.

Uporabnik se izrecno obvezuje, da pri uporabi elektronskih storitev ne bo ravnal protipravno ali ogrožal informacijske varnosti elektronskih storitev ali spodbujal tretjih oseb k takšnemu ravnanju.

Uporabnik soglaša, da se bodo katerikoli poslani in potrjeni podatki ali dokumenti, ki so poslani z uporabo elektronskih storitev šteli za popolne in točne.

Uporabnik lahko po lastni presoji in skladno z navodili odpove uporabo elektronskih storitev (odpoved registracije) ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih podatkov, shranjenih za potrebe dostopa do teh podatkov.

Postopek nakupa

  1. Nakup

Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb “Potrdi naročilo” odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v skladu z dobavnim rokom, ki je naveden v nadaljevanju. Če je rok dobave več kot 10 delovnih dni, ponudnik obvesti naročnika.
Z nakupom se strinjate, da na podan e-poštni naslov občasno prejemate marketinška sporočila in sporočila o novostih na spletnem mestu stefkinedobrote.si, od katerih se lahko v vsakem trenutku odjavite s postopkom opisanim v prejeti e-pošti.

  1. Dobavni rok

Za blago na zalogi je dobavni rok 2–5 delovnih dni. V primeru omejenih količin (zadnji kosi),  bo stranka obveščena o kakršnikoli spremembi. Upravitelj si pridržuje pravico, da v primeru, da naročenih izdelkov ni mogoče dobaviti v naročeni količini, kupcu ponudi možnost od odstopa pogodbe o nakupu ali popravek naročila.

Izdelki spletne trgovine na spletnem mestu stefkinedobrote.si so dobavljivi samo v Sloveniji, razen virtualni produkti (npr. e-knjižice), ki so kupcu posredovani neposredno na naveden e-naslov. Virtualni izdelki so dobavljivi tudi izven Slovenije.

  1. Nakupovalna košarica in oddaja naročila

Kupec opravi nakup z uporabo košarice za nakup, v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti. Izdelek se doda v košarico z izbira gumba “Dodaj v košarico”, s čimer se izdelek izpiše v košarici.

Preden kupec zaključi nakup je potrebno izbrati način plačila ter izpolniti podatke o plačniku ter dostavi. V kolikor vsi potrebni podatki za oddano naročilo držijo, ga z izbiro gumba “Potrdi naročilo” kupec potrdi in s tem zaključi nakup. Na elektronski naslov kupec prejme potrdilo o prejetju naročila.

Preden kupec odda naročilo se odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije “Uredi košarico”. V kolikor naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

  1. Potrditev naročila

Naročilo na spletnem mestu stefkinedobrote.si je potrjeno, ko kupec pri zaključevanju naročila potrdi oddano naročilo z izbiro gumba “Potrdi naročilo” in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila. Ko je naročilo odposlano, prejme kupec novo sporočilo na naveden e-naslov z obvestilom, da je bilo naročilo zaključeno.

  1. Plačilo in dostava

Na spletnem mestu je omogočena izbira med plačilom z nakazilom na bančni račun podjetja ali po povzetju.

  • Plačilo oziroma nakazilo na bančni račun podjetja:
    če ste izbrali možnost plačila na z nakazilom na bančni račun podjetja in to tudi potrdili, boste na vaš e-poštni naslov prejeli obvestilo. Na tem obvestilu so navedene informacije za plačilo in potek obravnave vašega plačila oziroma naročila. Morebitno provizijo izvršitve plačila plačate svojemu ponudniku plačilnega sistema. Naročilo bo po prejetju nakazila na TRR podjetja odposladno skladno z dobavnim rokom.
  • Plačilo po povzetju:
    če ste izbrali možnost plačila po povzetju, boste najprej prejeli obvestilo, da je naročilo sprejeto. Nadalje bomo naročilo obdelali in zaključili, ter vam poslali obvestilo na vaš e-poštni naslov. Ko je naročilo zaključeno, pomeni, da je oddano v dostavo Pošte Slovenije. Poštar vam bo na vaš domači naslov ali naslov, ki ste ga vpisali v sistem dostavil paket oziroma blago, ki ste ga naročili.Če vas v času dostave ne bo doma, vam bo pustil obvestilo. Paket boste lahko dvignili na Pošti Slovenije v naslednjih dneh v skladu s Pogoji poslovanja Pošte Slovenije. Račun lahko poravnate z gotovino, oziroma s tistimi plačilnimi karticami, ki jih omogoča POS sistem Pošte Slovenije. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna provizijo za odkupnino (vplačnino) po takrat veljavnem ceniku, trenutno v višini 1,15 EUR do zneska 98,00 EUR, 1,17% vrednosti pri zneskih od 98,00 € do 501,00 EUR ter 5,36 EUR +0,30% od vrednosti pri zneskih nad 501,00 EUR.

Račun za nakup kupec prejme v elektronski obliki na naveden e-naslov po opravljeni storitvi.

Strošek obdelave, pakiranja in dostave naročila znaša 3,90 EUR oz. 4,90 EUR, odvisno od velikosti ter teže paketa. Točen znesek je naročniku viden v procesu oddaje naročila ter se prišteje skupni vsoti naročenega blaga. V primeru nakupa virtualni izdelkov, npr. e-knjižice receptov, je dostava artikla brezplačna ter se izvede po prejetju plačila neposredno na kupčev e-naslov, naveden v procesu naročila.

  1. Preklic naročila

Kupec lahko oddano naročilo prekliče na način, da po e-pošti na naslov [email protected] čimprej posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila, kjer navede številko naročila. Preklic naročila je možen, dokler je naročilo še v obdelavi.

  1. Zavrnitev naročila

V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot v primeru odstopa od pogodbe.

  1. Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku spletnega mesta stefkinedobrote.si, kupcu pa posredovana na naveden e-naslov po zaključku nakupa. Kupec lahko, kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.

V kolikor za naročeni izdelek kupec ni prejel računa ali potrdila po pošti skupaj z izdelkom, nas je dolžan o tem nemudoma obvestiti.

Pomembne informacije o vaših pravicah

  1.  Odstop od pogodbe brez razloga in vračilo blaga:

Uporabnik storitev spletnega mesta stefkinedobrote.si ima po 43. členu ZVPot pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga brez navedbe razloga odstopite od nakupa in vrne blago. Če to pravico izkoristite, bo ponudnik po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe povrnil stroške nakupa blaga.

Po 7 odstavki 43. d člena tega zakona, bo edini strošek, ki bremeni uporanbnika, neposredno povezan strošek z vračilom blaga (npr. poštnina za pošiljanje blaga, stroški neposredne dostave blaga, v kolikor se ne vrne po pošti …).

Podjetje vam bo vrnilo plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili, razen, če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.

O vaši odločitvi za odstop od nakupa morate (s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti) z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje:

Boštjan Kop, s.p., Rdeči Breg – del 1, 2344 Lovrenc na Pohorju.

e-pošta: [email protected]

Pogoj za vračilo plačil je vrnjeno blago. Pri tem je zelo pomembno, da se blago vrne:

  • nepoškodovano;
  • v nespremenjeni količini;
  • nerabljeno;
  • v originalni embalaži;
  • s priloženo kopijo računa in vseh ostalih spremnih dokumentov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

  1. Reklamacija

Če boste ugotovili, da produkt nima takšnih lastnosti, kakršne smo vam ob predstavitvi produkta obljubili, ali če produkta ni možno uporabljati za namen, za katerega se ga običajno uporablja, ker je npr. poškodovan, ker ne deluje, ali ker ne deluje tako, kot bi moral delovati, nas morate o tem pisno (priporočena pošta, e-mail) obvestiti najkasneje v roku 2 mesecev od takrat, ko ste to napako odkrili. Pri tem morate natančno opisati napako in nam omogočiti, da blago pregledamo. Priložiti morate tudi vso dodatno opremo za blago ter kopijo računa.

Na reklamacijo vam bomo odgovorili v roku 8 dni. V kolikor bomo ugotovili, da je zahtevek neupravičen, bo strošek vrnitve artikla bremenil kupca.

Če bomo ugotovili, da je vaš zahtevek upravičen, boste imeli pravico zahtevati popravilo artikla, znižanje kupnine (v sorazmerju z napako), zamenjavo blaga ali pa vračilo kupnine (v tem primeru se kupnina lahko zniža za čas uporabe artikla, vendar največ za znesek, za kolikor se je artiklu zaradi uporabe znižala tržna vrednost).

Pridržujemo si pravico, da vašo reklamacijo zavrnemo v naslednjih primerih:

  • če ima blago mehanske poškodbe;
  • če kupec ne predloži kopije računa;
  • če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
  • če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
  • če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu.

Vse gornje pravice vam pripadajo iz naslova naše odgovornosti za stvarne napake, medtem ko lahko vaše pravice iz naslova garancije za brezhibno delovanje stvari uveljavljate skladno z našo garancijsko izjavo, v kolikor vam je bila le-ta dana.

Končne določbe

  1. Mnenja in pritožbe uporabnikov

Uporabnik svoja mnenja, povpraševanja, komentarje, pritožbe in ugovore naslavlja na sedež podjetja Spletne in druge storitve, Boštjan Kop s.p. ali na elektronski naslov: [email protected] Morebitne pritožbe upravljalec rešuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave.

  1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno s 3. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZlsRPS) izjavljamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi nastali v postopkih prodaje naših artiklov.

Podjetje Spletne in druge storitve, Boštjan Kop s.p., ki kot upravitelj spletnega mesta stefkinedobrote.si omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  1. Podatki o upravitelju / upravljalcu

Upravitelj spletne strani stefkinedobrote.si je podjetje Spletne in druge storitve, Boštjan Kop s.p, matična št.: 9015710000, zavezanec za DDV: NE.

  1. Veljavnost splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu stefkinedobrote.si

Lastnik spletnega mesta si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene na spletni strani stefkinedobrote.si.